Bara en jävla massa gnäll.

Publicerad 2009-02-07 20:43:04 i Allmänt,

Jag saknar..
Men jag känner mig inte saknad
Jag känner mig utråkad på den här karusellen som aldrig slutar snurra den går bara runt runt runt runt
om om och om igen. Allt är en repris.
Och vill slita ut allt det svarta och obehagliga från min kropp.
Och jag är så trött på att prata, skriva och känna det.
 Och jag är trött på att jag alltid är trött och jag är trött på allt som gör mig trött och jag är trött på att jag blir trött på det som  gör mig trött....

Och jag är så förbannat trött på att höra dom klämkäcka usla låtarna i melodifestivalen varje jävla år!
Och som går på radion i 2-3 år efter att dom har varit aktuella, Det suger och jag blir trött för  likt förbannat har jag på skiten i bakgrunden.

Och jag är så jävla trött på att jag inte tycker att det är roligt längre
samma folk samma fester samma fraser
samma svar samma frågor samma skuld och samma jävla snack om allt och alla, jag vill inte lyssna längre.
Jag är helt ointresserad! Och jag är trött trött trött på alla jävla slemiga människor som gnider kuken mot en så fort man går upp på dansgolvet och att man jämt måste säga ifrån ocgh jag är trött på att dom aldrig lyssnar och jag är trött på att alla accepterar det, Och jag är trött på att komma hem besviken efter att jag intalat mig att ikväll blir det roligt.
och jag är trött för att jag inte vet var nyckeln till tvättstugan och sopprummet är och jag har ett berg av disk i köket och det gör mig så jävla tröööött!

OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ MIG SJÄLV SOM SITTER HÄR OCH GNÄLLER!
och jag är trött på att alltid känna mig som en dålig människa!
och jag är trött på att tro att folk alltid vill komma åt mig på ett eller annat sett.



Det här va frivilligt att läsa, så sitt inte och gnäll över min trötthet för det gör mig bara så jävla trött!

Kommentarer

Postat av: Th

Publicerad 2009-02-07 23:49:31

vill ha dig sovandes i våran säng varje natt darling

så himlans mysigt...

nu ligger du där och snuttar och slemmar ner min kudde,

alldeles varm och mumlandes i din egen lilla speciella värld... :P

med en perry nerkurandes bakom rumpan.



tycker om dig så fantastiskt mycket

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela