Allt blir på åter fött, Allt får en ny chans.

Publicerad 2009-04-11 20:18:51 i Allmänt,

Utgång igår, Först va vi hos Richard.
Sedan blev det Golden. Vi fick med oss Johnny också det va kul.
Inne i staden Träffade vi Martina.
Vi va där tills det stängde sen tog vi taxi tillbaka och satt uppe till sju och diskuterade om allt möjligt.
Jag är så trött kan knappt skriva tankarna är blockerade minnet är suddigt.
Och idag när jag vaknade insåg jag att påskmiddagen va tvungen att ställas in.

Vi har varit ute Större delen av dagen Promenerade i Slättadam och runt Tolereds området.
Paddorna ligger i små bollar och tillverkar avkomma, Myrorna är taggade.
Jag är lycklig över att andas och vi gick i Linne idag!
sedan körde mr Hansson hem oss som den gentlemannen han är.

Vi har ätit jätte gott idag, Suttit på balkongen.
Och ska snart hoppa in i dushen.

Jag älskar dig så att det bränner i mig.
Det är så totalt så äkta och vackert.
Det är som som någon skapade dig för mig.
och jag är så glad att  du vill ha mig i ditt liv.

Therése..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela