Onskans spegel.

Publicerad 2009-04-07 16:13:34 i Allmänt,

klöser upp dina drömmar.
Ungefär som att riva tapet så är det inte alls svårt.
Om det här är helvetets gap och otacksamhetens hav.
Det är ingen idé att vänta, Jag kan visa dig till dörren.
Den kommer låsas efter dig, så ingen mer kommer in.
Jag ska kasta mitt hjärta åt skatorna.

Du behöver inte härda ut, tänk om det inte finns ett slut.
Jag kan visa dig dörren om du vill men om du går kommer du aldrig någonsin hit in.
Får man frukost på sängen i helvetet?
Mycket vill ha mer och jag har inget att ge.

Så gå om du vill, Jag är trött på att göra mig till.
Jag vet inte vad du vill ha ut men att ljuga för att göra mig nöjd ger mig inte speciellt mycket fröjd.
Att ha insidan på utsidan och att inte få tro.
Klaga inte sen när du hittar någon som är allt det där.
Jag ger dig hela mig.
Du har redan gjort allt det här.
Jag är så trött på att behöva vara så jävla tacksam hela tiden.
Ser du nu? 
Titta inte på mig om du ser mig sådär.
Jag är ändå rädd för att flyga.
jag måste verkligen trött ut dig, Jag väcker dig om hundra år.
Jag kanske inte va din utväg ändå?
Jag fryser....


Istället för att trampa ner gatorna
Ska jag kasta mitt hjärta till skatorna




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela