Du i spegeln

Publicerad 2009-04-03 16:49:12 i Allmänt,

Bryter ihop och gråter.
Är arg och vill skada er. 
Då faller hopplösheten in och jag känner mig bara väldigt liten.
Jag vill inte alls något ont.
Bara ligga här på badrumsgolvet med tandborsten i munnen.
 jag tittar mig över axeln och se in i spegeln som visar ett uttryckslösa ansikte.
En tår fläckar badrums mattan, Tankarna flyger igenom rummet.
Vad hände egentligen med dig, Du i spegeln?
Therese kommer in igenom dörren med vind från stessen och pressen utanför.
Jag känner skuld för att jag ligger här, Att inte ens orka städa.
Då blir jag arg igen.
Jag vänder bort huvudet från spegeln och tittar upp i taket innan jag rester mig upp och går ut från toaletten.



Kommentarer

Postat av: Jag

Publicerad 2009-04-04 01:33:45

nu ligger du i din egna lilla värld, bredvid mig och sover.

och mummlar ut dina drömmar.

kom ihåg att hos oss har du inga onödiga måsten.

Jag har talat om för ester och myra att deras mamma inte mår bra. och dem sa att dem förstår, och älskar dig till tusen ändå.



Postat av: Frun din

Publicerad 2009-04-04 02:49:53

Ord från en mummlandes alexandra i natten:

"Näääh.

Nej säger jag.

Min kuk är inte i tipptopp"



hahaha



Postat av: Alex

Publicerad 2009-04-04 11:26:50

ahahaha va?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela