En glad schizofren

Publicerad 2009-04-05 22:35:19 i Allmänt,

Nu är det bra IGEN!
känner mig schizofren.
Linus är här och äter våran jätte goda pizza som vi gjorde idag, Vem sa att inte jag kunde laga mat.., tss!
Slänger in bilden på min fina tårta jag gjorde i veckan, Gjorde den till Janni hon fyllde 18.
Men hon kunde inte komma så hon får tänka tillbaka på vad som kunde varit ;)
Det är ju tanken som räknas!
Idag har jag planterat massa nytt, Min balkong kommer vara så fin i sommar!

Kärlek!



Kommentarer

Postat av: Janni

Publicerad 2009-04-08 18:10:07

Tack älskling, synd att jag inte kunde komma när du lagt ner så mkt jobb :( men tack snälla <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela