Dagen i staden

Publicerad 2009-04-08 18:23:44 i Allmänt,

Idag gick vi upp i tid.
Fast vi låg uppe till 5 och prata igår, Det va mysigt.
Jag gjorde mig i ordning och det är extra roligt när man inte har gjort det på ett tag.
Åkte in till polisen och fixade ett pass, Kortet blev jätte bra.
Sen åt vi thai mat med Therese pappa, Första gången jag fick träffa honom på riktigt.
Och jag gjorde ett bra intryck! Dom är så tysta i Therese familj och det är jag inte alls van vid.
Men jag har börjat vänja mig nu.
Sen har vi promenerat i stan hela dagen, tog en sväng förbi trädgårdsföreningen.
Har ni hört att fåglarna sjunger igen?
Och min sallad har börjat växa! Det har bara gått 2 dagar.
Idag tänker jag på! ♥

Åhman
Martina
Familjen 
Jessica
Fatty 

Ni är sanna för att ni finns kvar.

Ps: Jag har gått upp nått kilo i vikt och det känns underbart!
Och jag har äntligen tagit bort min qx och alla andra onödiga sidor.

Kommentarer

Postat av: Janni

Publicerad 2009-04-08 23:38:04

Varför har du tagit bort bilddagboken ? :O

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-04-10 05:17:10

Jag är otroligt ovetande, men vad e "qx" ??

Må bäst!

Postat av: Johnny

Publicerad 2009-04-10 05:18:40

Jag e otroligt ovetande men vad e "qx" ??

Må bäst

Postat av: Alex

Publicerad 2009-04-10 10:24:58

QX.se är mötesplats för homo-, bi- och transpersoner.

( Har man inte qx så finns man inte)

Vilket är bra haha!

Postat av: A haa, :-)

Publicerad 2009-04-12 23:27:14

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela