Jag vet att du ljuger

Publicerad 2008-09-17 14:57:43 i Allmänt,

Vi tränade på gym igår!
Tränade nästan hela kroppen och idag känner jag mig som en friterad fiskpinne.
Sen åt vi gröt och va så jävla nyttiga!
att somna här är det bästa som finns just nu, Och när jag du pussar på mig innan du går på morgonen.
Hälsade på farsan igår på jobbet också, men e ju i heaven när man går runt och kollar på alla motorcyklar.
Det va underbart att träffa honom, Och jag såg hur glad han blev.

Sen efter det stack jag till jobbet, men jag stack tidigare.
Tänkte på dig och När det sjunkte in så gick jag tidigare från jobbet, hade inget fokus alls.
Ser framför mig hur dom hittar dig på frölundatorg, och att ditt hjärta hade slutat slå, Och när jag får reda på att du kan dö när som helst och att du är smalare än någonsin..
Jag va tvungen och ringa dig, Och du säger alltid att allt är bra med dig men jag vet ju att du ljuger, Älskade syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela