Mamma

Publicerad 2008-09-09 11:40:22 i Allmänt,

Min mamma är fantastisk!
Hon läser till undersköterska på distans, Hon Nöjer sig inte bara med G i kurserna utan hon tar även Vg och MVG frågorna och sätter dom, Och en dag vill hon bli sjuksköterska.Samtidigt Tar hon han om mig och in bror och mina 2 småsystar som tar mest tid, med Ridning, Piano, jujustu,cello middagar,städning och hämtningar från kompisar och läxor osv.Hon går upp på morgonen och kör Kidsen till skolan, Sen går hon till jobber och kommer ofta hem sent.
Min styvpappa jobbar i Norge och är hemma ungefär en vecka i månaden och undertiden fixar hon allt detta själv.

Min Mamma är en Fantastisk Kvinna och ibland glömer jag att säga det.
Men jag Älskar henne väldigt väldigt mycket!

Tack Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela