Hat

Publicerad 2008-09-30 22:35:12 i Allmänt,

Är hat när man är precis tom?
För det där svarta försvinner med tiden, och sen blir det bara tomt..
när man skiter i vilket, levande eller död. Du va i mitt huvud i flera år och tänkte på dig/det varje dag.
Vad jag skulle göra om jag såg dig, vad jag skulle säga.
Jag fantiserade om att döda dig ,jag letade upp dig och jag vet vart jag kan hitta dig.
men jag är inte som dig.

Nu är du ingenting.... ingeting för mig eller någon av oss.
är det förlåtelse eller hat?
För jag känner ingenting förutom att jag sitter här och slösar bort min tid och mina tankar på något så avlägset och litet som dig, du är inte ens värd en tanke.

Kommentarer

Postat av: Christoffer E.

Publicerad 2008-10-02 12:50:42

Hat är aldrig fint. Det har man själv haft en gnutta för mycket av.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela