Men mitt uppe i livet

Publicerad 2008-10-21 09:48:43 i Allmänt,

jag har 2 arbetsinterjuver i veckan.
Va på Onecall igår och hämtade lite ref och dom skrev så fint, Så hämtade jag mitt diplom.

TJEJFEST PÅ RÖDA RUMMET, VID JÄRNTORGET (GIRLS ONLY!)
DATUM: LÖRDAG 25 OKTOBER!
TID 22-03
ÅLDERGRÄNS: 18
INTRÄDE 30 KR + garderob 20 kr
come along biatches!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Möt mig där båtarna rullar ut
senare idag,
bland rostiga cyklar,
gummidäck och fabriksfasader,
krossat glas och avloppsrören

I hela mitt liv - hela mitt liv,
det känns som jag hör hemma i
g-g-g-gullbergs kaj paradis
och känn dig inte skyldig om du möter mig där

Vi kan le, men bara i sekunder
det är ett uttryck för känslor
och det är förbjudet
eller bli som gatorna, våren och vintern
- dom som går runt tills dom försvinner

I hela mitt liv - hela mitt liv,
men det känns som jag hör hemma i
g-g-g-gullbergs kaj paradis
och känn dig inte skyldig om du möter mig där

Bortsprunga katter ropar,
så bortsprungna katter ropar tillbaks

musiken rullar,
dom har glömt allt dom saknar på dan
och du, du är mitt UPPE i livetmen NERE på gatan.                                                                                                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela