ny start

Publicerad 2008-10-13 12:21:18 i Allmänt,

Jag tycker ju om att börja om lite då och då, de blir för jävla trist annars asså!
Jag har fått sparken :) så jävla skönt! De va som en svart klump i magen som bara släppte.
Dom kunde inte bestämma sig, dom skulle egentligen bestämt sig för en månad sen om jag skulle få vara kvar el inte pgv att jag va sjuk så mycket men att jag sålde bra när jag va där.. så skönt.
De ända som svider lite är att jag lämnar mina underbara kollegor, men arbetsuppgiften kan ju ta sig i asset.
Men ja kommer fortfarande ha kontakt me dom..
Jag har redan ett jobb om jag vill ha det, men den här veckan ska jag bara andas,tänka,skriva och måla.

Och jag bor numera i Johanneberg i centrala Göteborg men Therese :)
Vi invigde garderoben  igår och jag har fått nyckeln <3

Min pappa ringde mig igår, och frågade om jag ville följa med honom till liseberg :)
Blev så jävla glad att han frågade så ställde in alla planer och drog till liseberg och åkte balder haha.
De va så himla mysigt, sen följde jag me hem till fars gubben och victor började gråta när jag inte ville sova över :P
Fick massa fina teckningar och en nyckel till :)
Pappa hade mitt gamla nummer så han hade tydligen ringt massa gånger och skickat massa sms :)
undra vem som fick dom?

Och idag är det världens underbaraste väder!
Regning och alldeles gult och grönt utanför fönstret :)


martina says:

jag e fan inte arbetslös!


I put a spell on you says:

ne i know, men du har ett skit jobb


martina says:

haha bättre än ingeT


I put a spell on you says:

haha  om det tröstar dig.


martina says:

hahha va pank då


i put a spell on you says:
haha jag är rik på livet ;)

martina says:

haha gööött :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela