Min Blogg och jag!

Publicerad 2008-05-22 00:24:44 i Allmänt,


Nu äntligen ser den ut som jag vill!
Johanna gjorde den åt mig.

Jag känner mig frustrerad och har smått ont i halsen efter operationen.
Så trött på ditt sätt som suger ut min lust till allt ibland.
Längtar tills jag är återställd och kan börja leva igen! Jag har planerat och börja leva på Lördag.
Förfest hos kiim.Att få dricka öl! Och sen vidare ner mot klubben! fattar inte hur jag ska hinna med allt i helgen.
Ska träffa Jessica, Emma o hennes pingla,Johanna,Sofie.På fredag är det queer de glömde jag nästan, jag står på gästlistan.Jag vill till Borås! Jag känner verkligen att jag inte klarar av negativa människor.
Lev livet, Andas.Ni är unga och friska.
Det är vår!



Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela