en speciell Söndag

Publicerad 2008-05-25 13:31:48 i Allmänt,

Jag har varit uppe i snart ett dygn, efter en underbar gårkväll satte jag mig på bussen till Göterborg,Hoppade av vid korsvägen och gick upp för en lång trappa upp till näckrosdammen fortsätter mot avenyn.
Klockan är bara halv åtta på morgonen  Och jag lunkar ner på Avenyn ner mot kungsportsplatsen gatorna är helt tomma och solen lyser i ansiktet, Tankarna rusar i huvudet. Fortsätter förbi Kungsportplatsen och ner mot hamnen, Dagen känns så bra idag. Kommer fram och träffar Jessica som inte heller har sovit nått, Vi har inte träffat varandra på snart 2 veckor och jag blir glad i hela kroppen när jag ser henne ligga och halv sova i tunneln över operan. Vi går ner till vattnet och sätter och och bara pratar, tiden går så fort! Dricker Vin och våra kroppar bli tunga och vi lägger oss bara ner och tittar på himlen.

I feel my wings have broken in your hands
I feel the words unspoken inside


Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela