jag vet inte va jag ska skriva..

Publicerad 2008-06-17 10:49:02 i Allmänt,

IDAG//  Idag är det en dag jag vill krypa ner under mitt täcke och försvinna..
Känner mig stressad som ett as och är irreterad på mig själv!
Jag bestämde mig för att jag skulle lämna bok jäveln idag, Men jag är för bekväm av mig.
Jag la mig ner och somnade om MED VILJE! För att jag inte orkade för stunden..
Nu ångrar jag mig! liksom hamna på inkasso för en tråkig bok!!?? Får väl tjöta bort det som vanligt. 
ring mig imorgon klockan 8! och säg att jag ska gå upp!

Katt jäveln har kissat i min akvariesand!  kan fan inte göra annat än o skratta...
Har slängt allt och gjort rent, men liksom.. VA FAN KOSMOS?!

IGÅR//  Va hände?! Vi träffades efter att jag hade jobbet, gick ner till hamnen.
Satt och pratade och hade jätte trevligt för en gång skull det va längesen., det va som en magnet som drog oss till varandra och vi kysstes Varför?! Det bara blev och det va så skönt jag har saknat dina kyssar, Det pirrade i hela magen.
Och det slutade nästan med sex vid kajen. VA HÄNDE?!
jag kan verkligen inte förklara det. Men Det blev så spännande när du inte får träffa mig för henne.
Hon ska bara veta,  tror  hon verkligen att hon kan bestäma vem som får och inte får träffa mig.
Och om hon vill vända folk emot mig så har hon hamnat fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela