After work

Publicerad 2008-06-14 20:08:59 i Allmänt,

Fest igår hos Emma, med jobbet det va roligt.
Fick dock  hjälp med att få mina skosnören knutna innan jag vinglade vidare i natten,
Sedan stack vi till borås det va en skön natt .
En mysig morgon och en underbar dusch!
och en gudomlig  pizza!

Jag känner mig lite instabil för tillfället mitt snus är slut och mina pengar är ännu mer slut..

Läste en intressant grej idag!
nämligen att sättet man sover på kan avslöja vem man egentligen är.

En brittisk  sömnforskare har funnit att det finns ett samband mellan vår persolinghet och valet av sovställning. Hans studier visar att den mest utbredda ställningen är fosterställningen ( så sover jag)
som 41% föredrar. Dessa personer utmärks av att dom verkar vara hårda, men att att det är känslosamma och känsliga underytan. (kan jag nog hålla med om)
Personer som ligger på rygg med armarna längst kroppen är sorglösa och tillitsfulla, medans dom som sover på mage med händerna ovanför kudden är nervösa och dåliga på att ta kritik.

Den här saknaden som ständigt fyller mig utan anledning att sakna.
Vad är det jag längtar efter egentligen?
Jag vet inte... men jag vill att den här känslan jag har försvinner, eller försöker min kropp säga mig nått?
Jag tror att Apan från Family guy sover i fosterställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela