Monday bloody Monday

Publicerad 2008-06-23 12:42:41 i Allmänt,

Snart ska jag och MIN BROR iväg till jobbet, det känns lite som att ha en böld i röven.

På onsdag kanske vi ska till liseberg och kolla på mustach
Hon frågade om jag ville följa med henne,jag vill nog det !
Hon jobbar också i femman på JC så vi ska luncha nån dag.
Fast känner att jag inte vill träffas för mycket, för att jag inte vill ha nått jävla drama i slutändan ( som på gretas)
Det blir det alltid va folk än säger. Fast har tänkt på dig en del, du va så skön.
Sen va du så spännande för du sa nästan ingenting du bara log och skrattade med,fast man blir nog ganska trött på att bara höra sig själv prata i slutändan?!

Daniel säger att han förväntar sig en riktigt bra vecka av mig, min försäljning har varit lite kass på senaste.
god damn i will do it!

varför?! varför ljög du för mig ?
 pratade tom illa om henne, medans vi satt i hamnen den kvällen..
Jag bara satt och  lyssnade och ändå spydde du över henne samtidigt som du sa att du inte hade kommit över mig.
Jag tar inte illa upp över att det är ni, absolut inte men varför ljuger du?
Och varför är du otrevlig när jag ringer dig och önskar dig en trevlig midsommar eller kollar så att du lever ibland, för vad jag kommer ihåg så ville du inget hellre än att jag skulle vara din vän, jag är trött på ditt skitsnack och trött på att dina problem bekymrar mig, jag lämnar dig här och nu en gång för alla.. hoppas du ar emot den hjälpen du behöver.









Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-06-23 12:52:43

Stina-Lee VS Kenza i min blogg, rösta på din favorit :).

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-23 21:05:40

Alex:)

Jag hittade dig. Haha.

Hur mår du?

Puss Fatty

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela