för en lång tid

Publicerad 2008-06-01 18:32:23 i Allmänt,

Du säger att du är stark                                                          En pojke sköt sig ut från skolgården Det står på alla
att du har vart igenom det här förut                                      framsidor,och jag förstår honom för folk skrattade åt
Du kommer fortsätta                                                               mig. När jag pratade om dig när jag försvarade dig.
det finns inte mycket mer att säga nu                                  Jag gick runt och mumlade,jag sa inget mer bakgator jag
                                                                                                     mötte dig på bakgator.
Vi två hör hemma
i ett rum med inga andra                                                        Dom kommer kliva på dig! dom kommer kliva på dig igen.
Om jag var tio år yngre
skulle jag inte behöva dig längre                                              Jag fick lift ner till malmö på ett statoilflak.sökte varje
                                                                                                         jobb, ja varje jobb man kunde hitta. till sist en tatuerare
Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav                     dom sa du är för ung och så är det med det, Ta ett råd-åk
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför                     tillbaka hem. Mina ögon brann när jag hörde det så jag
Varför måste vi döda varandra                                                   stal en bil för inga bilar gav lift tillbaka.
nåt säger mig att du blir borta                                                   Dom skulle kliva på mig, dom skulle kliva på mig igen
en lång lång tid                                                                             Jag sålde 4 gram marocko finest i korridoren på 
                                                                                                        Avägens studenthem en dag ringde en "klas" från ett
Jag kommer inte älska dig                                                       skrivbolag och sa " det kan nog bli nått av dig" Jag
för resten av livet                                                                          läste inte ens kontraktet och fick en tågbiljett och ett
Vill inte leva med tungan hängades utanför                          hotell på natten,Nu tar jag med mig pengarna hem för
och tycka synd om mig själv                                                     själen jag nästan sålde jag sitter ensam i parken jag
                                                                                                        gjorde alltid mitt bästa för den jag älskade.
Jag kommer inte höra av mig igen
och jag kommer inte ta skulden                                              Dom kommer kliva på mig, dom kommer kliva på mig
Så säg det och få det gjort                                                        igen, dom kommer kliva på dig, dom kommer kliva på dig
det finns bara ett enda sätt att brinna upp                                                             igen........

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid                                                                                Sluta dröm om det ljuva livet för vi kommer aldrig vara
                                                                                                            med om det och be aldrig om ursäkt för sakerna du
För en lång lång tid...                                                                       aldrig gjorde, Men det äter upp dig när du ligger i din
                                                                                                             säng åh det gör så ont att nått så nära kan vara så
Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav                         långt bort. Men bryt inte ihop nu du är bara en av
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför                         många jag drömt om, och du kan inte fånga mig och
                                                                                                               jag kan inte fånga dig.. Men vi dansar och du har så
Varför vi måste vi såra varandra                                                      mjuka läppar!
nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela