Fina dagar..

Publicerad 2008-06-03 21:19:09 i Allmänt,

måndag så åkte jag in till jobbet gjorde min grej sen stack jag till centralen och mötte upp joanna.
Fikade det blev blåbärspaj de e goa grejer! Sen droppade Linda och Ellioth in men dom försvann lika snabbt.
Hur som helst och missade mitt tåg och för att göra en långt historia kort så sov jag hemma hos Joanna.

Kebab gubben frågade oss helt sjuka saker..
Hur gör ni? vem är mannen? har ni en sån där tråd i magen? (runt) får man titta på?
( jag frågar såna här saker för att jag känner er tjejer..) say what?!
och han avslutade med att  be oss ringa honom om vi ville ha hjälp.
Vi är tillsammans sen 5 år tillbaka och ska gifta oss i sommar också och jag är 26 ( suprise)
Vi bor tillsammans i en lägenhet i borås.. kom på bröllopet ni också! kebab man e bjuden.

 Idag sov vi gjorde oss i ordning och lyssnade på bra musik och åt frukost på balkongen i solen( flingor och grädde me sylt och socker) de va spännande.. Men sen åkte  vi in till stan och träffade Gärda, vi åt på tant grön en grekisk sallad blev det! Hoppas jag får låna lägenheten nu när gärda ska vara borta  en månad de skulle vara skönt.
Sen satt i i stadsparken och chill sillade hela dagen har världens bonde bränna..
Kollade på när Bäckäng kom i sina fina balklänningar, höll på att börja gråta när Rebecca kom ut. På me brillorna fort som fan! Hon va jätte vacker i en blå klänning med en fin uppsätting ( alltid vackrast, alltid kvinnan i mitt liv!)
Sen åkte jag hem, somnade på tåget och har ont i nacken, spänningen stiger för varje minut som går! Kommer Alexandra bli utslängd när mamma Christel kommer hem från jobbet? det är frågan.. att vara eller att inte vara utslängd haha, förlåt jag är bara så trött på att ursäkta mig och förklara saker.


I fly like paper, get high like planes
If you catch me at the border I got visas in my name
If you come around here, I make 'em all day
I get one down in a second if you wait

I fly like paper, get high like planes
If you catch me at the border I got visas in my name
If you come around here, I make 'em all day
I get one down in a second if you wait

Sometimes I feel sitting on trains
Every stop I get to I'm clocking that game
Everyone's a winner now we're making that fame
Bonafide hustler making my name

Sometimes I feel sitting on trains
Every stop I get to I'm clocking that game
Everyone's a winner now we're making that fame
Bonafide hustler making my name

All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)
And (KKKAAAA CHING!)
And take your money

All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)
And (KKKAAAA CHING!)
And take your money

All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)
And (KKKAAAA CHING!)
And take your money

Pirate skulls and bones
Sticks and stones and weed and bombs
Running when we hit 'em
Lethal poison through their system

Pirate skulls and bones
Sticks and stones and weed and bombs
Running when we hit 'em
Lethal poison through their system

No one on the corner has swag like us
Hit me on my banner prepaid wireless
We pack and deliver like UPS trucks
A radio in hell just pumping that gas

No one on the corner has swag like us
Hit me on my banner prepaid wireless
We pack and deliver like UPS trucks
A radio in hell just pumping that gas

All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)
And (KKKAAAA CHING!)
And take your money

All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)
And (KKKAAAA CHING!)
And take your money

All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)
And (KKKAAAA CHING!)
And take your money

M.I.A.
Third world democracy
Yeah, I got more records than the K.G.B.
So, uh, no funny business

Some some some I some I murder
Some I some I let go
Some some some I some I murder
Some I some I let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela