Ätit för lite

Publicerad 2008-06-17 20:02:03 i Allmänt,

Fick dra hem från jobbet.. Kändes som om jag skulle spy ner stället.
Kom fram till att jag hade ätit för dåligt.. Så åkte hem och lagade  ( mat)
det va inte så överdrivet gott men va fan alla kan inte vara jamie olivers :P

Har lägenhet på g me becca fast det är bara i 2 månader och de känns lite sugit. får inte flytta hem när jag väl har stuckigt sen, eller det får jag väl men har men inget eget rum för det tar morsan.så vill ha ett riktigt som är mitt! och beccas  såååklart ;)

vill ha närhet idag!
Jag vill ligga i någons armar idag.
Jag ska inte vara så naiv den här gången jag ska längta och sen när jag hittar nån som jag vill vara med sen fram i tiden så ska jag ge 100 % när jag e mogen för de.. de e min plan.
 free like a bird och de e så jag vill ha det!
helt ärligt..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-17 22:08:02

Sofie är muuuuuuuuuuuuums :D

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-06-20 00:36:52

ville bara säga att jag läser din blogg :-)



kram på dig från Josefin i Ljuuung, ja eller Umeå numera.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela