Ångest

Publicerad 2008-06-03 22:23:45 i Allmänt,

Jag tänker fortfarande på i fredags på kultur muset eller hur det stavas..
när jag va full och hög och rebekka träffade mig, jag skäms  för valet jag gjorde och jag skäms för att jag blev påkommen och för att jag inte vill eller kan ljunga för dig och jag skäms för att jag tappade känslan för min gräns och ville ha mer. Du betyder så mycket för mig och jag hoppas att du läser det här bekka.
Ibland är jag svag så svag att det känns som allt jag gör kommer gå i bitar, att allt kommer att falla och ibland är jag så svag att jag låter allt falla, vissa dagar är jag stark och andra dagar gör jag det mesta  för att hitta en anledning, i fredags va en sån dag.

Det jag är orolig över är att du såg så besviken ut och att du inte ens försökte övertala mig.
Och det brukar du alltid göra, Jag vet att du ville att jag skulle välja dig.  Förlåt försvinn inte du är en trygghet i mitt liv och om du fattas så faller allt ännu mer.

Ringde alex igår och hon satt uppe klockan 3 på natten klarvaken me nån jävla kille i bakgrunden.
Du har varit i lund i snart ett år nu! Jag har gått och väntat på dig och längtat efter dig, du har varit ute i ca 1 månad. Och jag försöker hjälpa dig att hitta ett jobb, nu har du ju lägenhet och allting.
Jag ber dig. Snälla alex trilla inte dit igen.

Och förlåt till alla som har varit oroliga idag!
Jag lever är så trött på att folk tror att jag är död hela jävla tiden?! varför tror ni det?
Min mobil har varit död däremot och det är som du säger Jessica att jag inte brukar vara sen och jag brukar vara på jobbet och jag brukar höra av mig om det är nått, men varför tror ni det? trodde Anders fick mitt sms.
Jessica sa att hon trodde att jag hade stuckit, liftat bort härifrån eller hoppat på ett plan någonstans, tagit ett tåg mot stockholm och börjat en resa.De lät som en saga, men de funkar inte så.
Och jag tänker fan inte dö, de krävs lite mer för att peta av mig från pinnen.
Känner ni mig inte, men klart man blir orolig och vi lever i en sjuk värld, tycker bara det är konstigt att det kommer 15 sms när man sätter på mobilen. tack för att ni finns och att ni bryr er.
Det hade kanske varit värre om alla sket i var jag va och va jag gjorde... STILL ALIVE AND KICKING!
sov gott mina vänner ni förstår inte hur mycket ni betyder!  och jag önskar er andra en god natt också.

Och vill bara säga att mina små systrar får mig att vilja vara en bra förebild jag vill alltid finnas till för er.
Jag vill aldrig se er må dåligt av att jag skulle ge er en orsak till det. Och när ni har problem så vill jag alltid finnas där och hjälpa er lösa dom så gott det går tillsammans och skulle aldrig låta mig bli så egoistisk att jag hamnar långt ifrån er pgv mina egna misstag, kom alltid till mig! va det än gäller. Jag älskar er så högt att jag skulle göra vad som helst för att ni ska få det ni behöver och för att ni ska må bra. Ni är världens härligaste ungar och ni ger mig mer lycka än vad ni någonsin kommer förstå.  kom alltid till mig vad saken än gäller.

over and out!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-03 23:18:38

Jag försvinner inte än på ett tag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela