Rastlös

Publicerad 2008-07-19 01:20:16 i Allmänt,

Har precis varit ute och åkt inlines i nattluften, skönt

Jag lyssnar på låten som du skrev till mig och saknar dig kom hem nu från den där producent nissen.
www.myspace.com/rebeccahallberger. ( en sång till dig)

Havel/ Åhman ringde idag det va roligt, hon är en klippa i stormen.
Vi ska träffas i veckan, men hon ska inte med till pride känns tråkigt så nu e jag on my own men ska träffa massa folk där uppe så det kommer bli skit roligt, och jag kommer kunna driva omkring precis som jag vill.
Hon håller på att öppna ett nytt cafe i Göteborg, och det är full rulle kanel bulle på den fronten så hon kan inte följa me. Det ska bli ett ( hundcafé) tyckte det va fräckt hoppas det går vägen.

Gretas imorgon.

Johanna är på hässleholm hos hennes och hennes farsas polare.
Sara ska fira sin kompis som fyller 20 ( grattis) fast hon skulle förmodligen komma sen
Nina kanske ska följa med, men hon känner att hon inte har råd
Rebecca är hos sin prodecent nisse
Therese är på Rhodos, fast hon hade nog inte velat gå dit iallafall. ;)
Fatty hade festat upp sina pengar
Martina kanske vill? vilken bra ide!

Och min andra kära goda vän ska äta lunch med sin pojkvän och en annan tjej och kommer dom bra överens så ska dom ha sex på deras soffa.. så dom har kvällen fullbokad kan man säga.

Känner att det va dom jag hade velat gå med isåfall så funderar på att skita i det.
Hon kommer vara där också och jag orkar inte, Det kommer bara bli konstig stämning för min del iallafall.
Men när jag ber om ursäkt och inte får nån respons så ger jag dig fingret.
Jag ångrar inget, vadå gav upp allt vi hade? vi hade ingenting förutom vänskap,men tydligen inte det heller.


Jag ska fan spela biljard imorgon och är det ingen som vill följa med så går jag själv.

Har ett rum i majorna på g, för 2500 kr i månaden med internet och el och sådär.
Ska kolla på det i veckan ligger nästan precis vid mariaplan och där bor havel :)


Hon kommer hem på söndag.
Hoppas hon vill träffa mig i veckan.
Jag har läst meddelandet 10 gr fast det bara innehåller 2 meningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela