nu och lite av veckan

Publicerad 2008-07-13 19:19:15 i Allmänt,

Tosdagen: Torsdgaskvällen, Hon följde med mig och eftersom jag tappade min mobil så bestämde vi oss att vi skulle ses vid tåget och jag visste att hon va ganska stressad så jag stod och väntade och det va bara 5 minuter tills tåget gick så jag trodde inte hon skulle komma, så ser jag henna komma gående med biljetten i handen ( heaven) 
Vi drog in till borås där vi träffade Johanna Emma och hennes pingla Fia, Sen kommer Oscar gående och ropar alex.
Det va trevligt så satt vi med dom en sväng och det blev bara för mycket, och då menar jag inte dricka för jag drack inget men sen lite senare på natten för vi lunkade hem till Johanna så va jag tvungen och ta en alvedon.
Och det va hemma hos henne som gjorde kvällen, Och det bästa är va ändå när Johanna sköt Emma med en soft air gun, och det kom massa kulor samtidigt så Emma stod och hoppade omkring och skrek med ett öga öppet.
och sen kröp hon ihop och bad om nåd haha.. mycket skratt, Hade skit roligt. Men tidigare påkvällen ville jag typ ta livet av mig. Johanna varför har du en fitta i taket? ;)

Sen på fredagen så försov vi oss för Hon skulle jobba vid åtta och vi vaknade vid den tiden tror jag, vi va uppe till fyra kvällen innan, så vi fick ta 10 tåget in och jag somnade och råkade somna på en tidning och det första hon säger när jag vaknar är, va är det där för luffar fasoner haha.  Sen skiljdes vi åt och jag önskade henne en trevlig resa.
Men sen när jag slutade vid 4 och så drog vi iväg och spelade biljard och drack öl.
Sen tillbaka upp till kontoret och festade och så kom ringde jag henne och så kom hon dit :D
Hade skit roligt och sen gick vi faktiskt och spelade mer biljard, När hon spelar ( heaven)
Sen stack vi vidare till Gretas där vi dansade träffade sara.
Daniel klättrade ut igenom fönstret och dansade på taket tills han får en ficklampa i nyllet så är det vakten, fan va jag skrattade. Men han tjötade bort det man är väl inte chef för inget ;)
Sen drog vi åt olika håll dom drog vidare till avenyn och vi drog hem till henne.
Daniel pröjsade allt, betalade inte en krona på hela kvällen, inte hon heller.

På lördagen vaknade vi, slappade heeela dagen kollade på zoolander och va ute me hunden satt i gräset och åt pizza.
Sen blev det mer film, tvättade lite och chillade vidare. Spenderade hela kvällen i soffan och drog en film till.
Sen gjorde hennes syster pannkakor och vi va i affären.
mysigt! Och jag blev kvar där en natt till, Vill tillbaka till igår.

Idag så vaknade vi gjorde oss iordning hon packade för hon ska till Rhodos ikväll.
Och hon följde mig till bussen, Stack in till kontoret och städade undan fredagens fest innan dom andra kom.
För Daniel hade försovit sig. Jobbade från 11 till 17 för att sätta 3 order till, och det gjorde jag också.
LIGGER 30 ORDER PÅ VECKAN! min bästa vecka, Och i tisdags sålde jag 10 order!
så har har slagit mina 2 rekord. Det betyder att jag får 3500 i bara provition den här VECKAN..
och det känns riktigt bra. Nu är jag hemma och allt som rör sig i huvudet är du och det går inte att förneka det.

Imorgon sticker dom till Danmark och kommer vara övergiven i en månad.
och imorgon ska jag ge mina pirajor till djuraffären.


Like the devil in the sky.
i ett flygplan med andra ord, tycker dom ska vända planet ;)
ha en underbar semester!

Kommentarer

Postat av: miss T

Publicerad 2008-07-14 08:03:13

underbart! fucking javla underbar. haha

bode har och du kvinnan :P du skulle varit har...

dromde om dig i natt hoho



det gar inte att ga in pa hotmail har, typiskt greker....



over and out! kyss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela