Strippklubb

Publicerad 2008-07-06 12:02:33 i Allmänt,

My ringde mig igår full som fan och försökte dra med mig på strippklubb.
Det va nästan så jag hängde på. Men jag stannade hemma, känner mig så jävla torr och rastlösheten börjar komma krypandes shit har bara varit hemma en helg, hur ska detta gå?

Men alex du gillar ju tjejer klart du ska hänga på, GRABBARNA BETALAR INTRÄDE, dom betalar allt bara du hänger på!
hon är smart My en riktig försäljare kung på att manipulera, Men jag va för stark ;)

Missade ju företagsfesten också när onecall fyllde 1 år, Dom hade tydligen gått på skattjakt och va tvungna och fixa fram massa skit saker, sen fick dom ställa sig på brunnsparken och sälja sakerna fulla som as, dom lyckades fan också!

Jag får panik det känns som jag missar allt roligt!
men jag ska inte..

Ska ringa till hon som har lägenheten sen och kolla om jag kan titta på lägenheten imorgon.
Har inga pengar på mobilen så jag gjorde ett försök så hör jag att hon som har lägenheten har 3, det e ju ödet!
Om den är fin och jag inte får den så kommer jag typ bli deprimerad haha.
Nu ska jag gå och tvätta och städa och ta hand om mina favorit tjejer!

Jag vet varför det regnar ute och jag vet varför solen lyser hos mig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-07 10:47:09

d u ä r b r a, a l e x a n d r a j o h a n s s o n

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela