mandäj!

Publicerad 2008-07-14 10:23:26 i Allmänt,

jag är nyvaken, dom andra har åkt, alla åker?
Nu är det bara jag och Pete Doherty!

Jag kanske ska åka till Kalmar på lördag, lång magnus frågade om jag ville följa med då blev jag jätte glad, har inte träffat honom på skit länge.; men allt handlar ju om pengar..... fan va äckligt ändå 
Men jag vill....Jag va ute och gick igår faktiskt i flera timmar de va mörkt när jag kom hem, gick skit fort.
Mitt hår fladdrade nästan i vinden! Idag har jag träningsvärk..
Men de känns ganska gött ändå, känns att man har gjort nått, ska hoppa upp på cykeln också innan jag ska till jobbet.

JAG VILL HA EN NY MOBIL!
och jag saknar becca, fan precis när hon hade fått 3, sugit.
nee nu ska jag äta frukosdt och filosofera om hur man tar ihjäl fiskarna, utan att jag behöver göra nått brutalt.
Vill inte döda dom, så om du vill ha dom SÄG TILL!
Du får dom!

kommer fan må dåligt över de..
men kan verkligen inte ha dom, jag vågar inte ge dom till katten heller tänk om han blir biten?!

Jag funderar på om man skulle lägga dom i en plastpåse och smyga ut i natten och hälla i dom i grannens pol?!
för sen när han vaknar på morgonen så ser han dom och så måste kan sköta resten eller kanske tom ta hand om dom.
Eller så står det i borås tidningen att okänd försökte döda mina barn med pirajor.




drömde om dig också

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-14 14:30:07

Ha, vet int eom det var du som hade skrivit en kommentar till mig eftersom du inte skrivit ngn länk, och jag har fler kompisar som heter alex:P

Men jag chansar på att det var du!



Tycker jag låter bra, en picnick:) När?

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela