Lördagen

Publicerad 2008-07-20 16:47:12 i Allmänt,

Dansade omkring här hemma och fixade i ordning mig.
Sen tog jag tåget in till Götetborg och mötte upp Nina, vi drog och spelader lite biljard jag fick stor stryk.
Sen drog vi till Gretas innan 10 så att vi kom in gratis är man fattig så är man.
Fastnade med en lite ( mognare kvinna) haha..
Som inte ville sluta prata, hon va trevlig och så men va faaan?!
hon va där själv och ville vara dansa och ha roligt så , modigt tycker jag ändå..
Så jag och Nina gömde oss för henne resten av kvällen.
Joanna va så rolig , hon va skit full så stod hon på dansgolvet och stirrade rakt fram och vikade lite på rumpan haha..
och jag dansade också loss, och pratade med allt och alla.
Sen kom sara och sara vilka party pinglor. Och jag fick gratis korv av korvgubben hela kvällen.
( Alexandra är du hungrig?) haha så fick jag en puss på kinden och så fick jag veta att han inte hade nån fru.. låt mig tänka på saken!  ( jag har sålt min själ för en jävla  korv?) Blev bjuden på massa öl och jag blev ganska kalas, som dom andra pojkarna jag va me ;)

Pratade med en jätte trevlig kille och han pratade på som fan, sen kom det fram att jag va gay så reste han sig bara upp och gick  liksom va tror han? när han befinner sig på Gretas
Och sen på bussen satt jag och pratade med en gubbe som började ta på mig så sara sa att hon va min flickvän fast Nina satt med benen över henne haha.  Men jag tog hans paraply! men nina lämnade tillbaka de.. damn!

Fan va är det med dom?!

Sen kom vi hem till Nina och jag,Nina och Sara satt uppe och skrattade och pratade till 6 ungefär, hade skit roligt.
Men sen när vi vaknade vid halv 12 så va det inte lika roligt, betongkeps!
ända tills jag insåg att det va söndag och att det redan hade gått en vecka:)
då kände jag mig helt frisk och tuggade i mig min toast innan jag drog mig hemåt.
och nu ska jag snart ta tåget till mormor och få lite god mat och kärlek.
underbart!


Längtar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela