kanon dag!

Publicerad 2008-07-05 20:54:13 i Allmänt,

Idag har jag varit  barnvakt!
Det va längesen jag kände mig så nöjd med tillvaron.
NI är mitt allt! Vi har varit på lekplatsen, Köpt vattenballonger på hemköp.
Sen stod vi i en ring och kastade vattenballonger till varnadra och jag älskar när ni skrattar i både förtjusning och i spänning. Sen lekte vi kurragömma, Fick räckna nästan hela tiden.
Sen åt vi melon i solen och sen lekte vi sjöjungfru och fick vara den onda sjöhäxan haha!
Sen gick vi upp och åt giftiga maskar ( Nudlar).
Sen blev det barbies, och Disneydags.
 Nu sover dom! Jag är helt slut.

nu hände de nått me texten men orkar inte hålla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela