Hypnotized

Publicerad 2008-07-25 09:15:49 i Allmänt,

jag är kär..
Hon gick precis till jobbet och jag börjar 11 och slutar 4 så jävla gött!
Sen ska vi ut och äta för jag får lön idag :) Och idag är det min sista dag innan semestern!
Och pride börjar idag, vilken underbar dag! solen lyser..
Sen ska jag hem och packa till mitt äventyr på stockholms gator som omväxlig! Jag har inte bestämt mig än om jag ska ta tåget eller lifta upp med nån lastbils chaffis, altenativ 2 låter roligare.
Vi kollade på zoolander igår men jag somnade, låg och skrattade sen bara somnade jag.
Vill ha kvar henne i sägen hela dagen.

Hon har ett vitt linne med svarta hängslen idag de e fint.
med byxor som går till under knäna och svarta converse och sin stig helmer.
och jag vet hur det ser ut på JC lagret nu haha..tänk att det är hon som ordnar allt det där!
Igår efter jobbet satt vi vid vattnet och viftade lite med benen sen kom vi hem till henne i johanneberg och gjorde varma mackor.

Och jag har haft världens mysigaste morgon.
MItt huvud är fullt av dig.. måste skriva av mig
jag har sovigt här sen i tisdags..

Hypnotized..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela