a bitchie day

Publicerad 2008-07-16 18:00:08 i Allmänt,

fick inte lägenheten pgv att missförstånd med anställningsbeviset, men ska ner och prata med dom imorgon.
fått klaga mål av en  kund som snackar bajs och säger att jag har vilselett henne..
har bara sålt 1 första passar och har träningsvärk i hela kroppen..
och jag saknar..

fan va svensk jag är.. gnäller för ingtenting..
nytt nummer btw...0736641869
har conviq nu .. call me


I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chap stick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

fasnat i den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela