0736641869

Publicerad 2008-07-17 11:19:55 i Allmänt,

Min dåliga dag vände igår, Fick iväg 5 ordrar och jag nämde inte ens ångerrätten.
Pratade men en skit trevlig kund i nästan en timma och bara satt och skrattade och avslutade med ett sale, så jävla go kille med en ( ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levade) attityd..som är mitt motto för övrigt :)

Sen efter jobbet stack Jag, Martina, Daniel och Maria och spelade biljard, skit trevligt!
Börjar bli bättre på det, sen stack vi vidare mot rockbaren så träffade vi några typer som vi satt och tjöta me och dom beställde in kannor me öl. Sen drog vi Till dimond dogs men vi vände  i dörren, Sen stack Daniel och Maria och jaaa får se om det  är nån pinsam tyst stämning mellan dom idag?!!
Sen drog jag och Martina tillbaka till Rockbaren där vi träffade nån sanya? Och 2 andra killar som va helt limmade på henne. Så drog vi hem till henne på efterfest men jag somnade och när vi vaknade låg en av killarna i hennes säng och den andra va borta ( vi har utsett en vinnare!) om dom inte hade 3 kant, Martina sa att hon trodde de..

vi stack så fort vi vaknade och jag tog tåget hem och matade katten och myste lite, och snart hade jag tänkt att sätta på en grym skiva och lägga mig i ett bad och fortsätta drömma om  lägenheter  det kommer fler liksom, ska ner och kasta anställningsbeviset i ansiktet på dom, nee sån hårding är jag inte..
Men det va jävligt dåligt gjort, hade nog inte blivigt lika arg om hon jag pratade med hade varit trevlig.
Vadå hata sitt jobb, hur fan kan man sätta en sån i telefonen?!

haha det va ganska roligt igår när jag tänker efter, men det va ännu roligare sist .
och jag har btw inte snusat på 3 dagar, iof för att jag inte har råd men nu kan jag lika gärna sluta!


nu ska jag lägga mig i badet och önska att jorden går under så jag slipper gå till jobbet
men fan chilla nu people så ses vi!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-07-17 13:47:54

Varför skulle det bli pinsamt:P ?



Riktigt roligt vi hade igår:) Du får dra med mig och ragga tjejer nån dag då;)

Postat av: bosse

Publicerad 2008-07-17 17:01:57

aaja!

de får vi göra om :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela