världens vackraste julklapp

Publicerad 2008-12-30 14:00:30 i Allmänt,

På julafton efter att vi har öppnat presenterna så ringer en av mina bästa vänner Rebecka Åhman och ger mig den bästa julklappen någonsin.
2 små dumbo råttflickor, som hon och Daniel har tittat på och valt ut ( Stackars Daniel) 
Jag är hur glad som helst och längtar tills vi hämtar hem dom på  Fredag.
Therese har tagit ner fågelburen från vinden och jag känner mig ganska dum att jag inte ens har misstänkt något, Åhman har ringt till Therese hur många gånger som helst, och när jag frågade va hon ville så va det alltid ett pogram på tv som vi skulle se eller att hon ville berätta nått om snigel och alva och jag va mest glad och tänkte att Therese och Rebecka hade fått en fin kontakt( fast det har dom också) rebecka har t.o.m varit i kontakt med min mamma.
Hon har också beställt med saker till buren så allt är liksom klart.
Och det känns redan som om jag känner och älskar mina små skruttar, Det blir väldigt svårt och toppa det här va en av det finaste jag har fått.

Jag räknar dagarna, tack så jätte mycket
Rebecka och Daniel <3

och alla som har stått ut med dom ;)




några namn jag tänkt på

Luna              Lill               Ester          Bodil      My          yoghurt
Stella             Alice            boel            Iris         Myra       Hanike
Elin                Lovis           Randy         Siri        Myran     Iki
Eli                  Trassel       Angnes       vira       Ebba      


jag är inte ens säker på att jag gillar alla själv.
och vissa tycker jag bara är söta.


Luna  stella  Elin  Ester  Siri  Myran
är mina favoriter,men man vet vad som ska heta när man träffar dom.

Man kan ställa ut dom  :)
så jag ska nog gå med i SRS- svenska råttsällskapet.

Sen hoppas jag att rebecca H  vill komma ner från skara :)
Saknar henne något oerhört och det vore roligt om hon ville följa med och hämta flickorna.
Och kolla på lägenheten och träffa therese :D
du ligger efter gumman ;)  slit dig loss och kom hit! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela