Loppis

Publicerad 2008-08-17 00:37:15 i Allmänt,

fan jag skulle skriva nått smart  men jag glömde det.

idag har jag fyndat på loppis!
en bok ( pin-up nudes) från 40 talet för 100 spänn., grymt som grisen hade sagt.
Så har jag badat med coconut shit i, och de luktar ju sjukt gott.
Sen har jag bara skrattat med familjen all day long, va ute vid en sjö och hörde mina änglar skratta, allt man behöver göra är att ge dom lite vatten. så kan dom ha hur kul som helst. beundransvärt!
och nu tecknar jag, har suttit som i trans och insett att jag har varit så koncentrerad att det har gått flera timmar, det va längesen. 

prilla ut, ny prilla in. 
tänker på skit och ingenting och allt och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En blogg om mig,hon som var mig och hon som ska bli mig. Det är inte 100% rättstavat i bloggen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela